onsdag 10 mars 2010

Göteborg!


Snyggmalin och cajan på väderön i somras!

Äntligen!
Har varit påväg till Göteborg nu i tusen helger känns det som. På lördag åker jag och malin upp och det kommer bli awesome. Jag
längtar, har värsta shopping-listan och de känns gött att handla vårkläder. Jag har vårkänslor nu! Woooo. Inte nog med att jag ska
åka upp med älsklingsmalin på lördag! Jag stannar över natten och ska träffa mina fina kusiner och min söta farfar på söndag också.
Det känns bra nu....

By the way...... studiedag idag var sjukt välbehövt, och trots ledigheten har jag pluggat lite matte, gooood! Sen har jag även
totalstädat mitt rum och möblerat om helt och hållet, haha! Med hjälp av mamma rev jag ner min gamla, GAMLA tv. Och fick
istället upp lite nya fina tavlor och bilder!

1 kommentar:

  1. Ironiskt att tvn har användts typ en gång och det är när jag kollade os hockeyn.. <3

    SvaraRadera