måndag 8 mars 2010

Vart tog jag vägen?

JA, det kan man fråga sig. Jag har haft så himlans kul den helgen så kul att jag nu två dagar efter fortfarande känner mig trött och svvag i
kroppen efter två nätters dansande. Det hela började i fredags då jag blev firad, eftersom jag fyllde år i tisdags. Mina älskade och
närmsta vänner samlades för middag och mys. Vi åt gott och jag fick helt otroligt fina saker. Efter detta drog vi ut i vimlet. Efter en
stund hos fina Felix drog gänget till Madison där vi dansade, dansade och dansade. Helt klart den bästa utgången på Maddan någonsin ;).

Vaknade sen upp på lördagen och hann bara precis slänga mig in i duschen och flyga iväg till tågstationen tillsammans med simonlove.
I Halmstad väntade Majas fina syster med pojkvän och tillsammans med dem åkte vi sen in i Smålands djupa skogar ;). Maja fyllde 18
för ett par veckor sedan och detta skulle firas, och jag lovar, det FIRADES! Tillsammans med tre andra tjejer hade hon festen och 320 pers
stod på gästlistan. Det var en riktig öskväll det också. Så härliga människor, alla glada och trevliga! Vid 4-snåret störtade vi åter igen
i säng. Och vaknade helt utmattade. Alltså hur långt tid tar det att piggna till egentligen? Jag känner mig fortfarande trött. haha!
Det är inte lätt att ligga i, men det är kul och helt klart värt det.
Idag har vi haft en himla massa i skolan, spanskaprov, Samhällskunskap med sammanställning av budget/utskott/utfall,
matte b - funktioner (pjuhh..) och sedan dubbla historialektioner. Men det gick! Och sen dess har jag in princip legat i sängen
och kollat film, läst lite och planerat min vecka. På torsdag ska jag och lillasyster se Alice in wonderland. Sen agerar jag
barnpassare på fredag. Lördag, efterlängtade lördag blir det eventuellt Göteborg med Malin och sedan på söndag, kusinträff i Götet!

Bild på Majan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar