torsdag 18 mars 2010

Inte den bästa uppdateringen.. nää..


Men vad gör de?
Jag skriver när jag har tid och verkligen känner för det. Eller snarare, känner för att ordbajsa. Idag är en sån dag, eller snarare kväll.
Har redan ringt och sagt godnatt till simon, kramat om mamma som tillsammans med familjen (minus mig) beger sig av till Nice imorgon.
Jahapp, och sen då? Jo jag har släckt lampan och legat och tänkt ett tag. Jag var ju helt säker på att jag var trött. Men nä, inte denna gången heller.
Alla vet hur de thär kommer att sluta, jag kommer vara död imorgon i skolan, och visst än så länge är klockan bara kvart
över tio men det är inte över ännu. Pjuuhh.. Min nya kvällsysselsättning är Sex And The City, fungerar bra för mig! Slår ju dock inte
Desperate Housewife. Nä. Imorgon är en riktig pain-in-the-ass-dag... Fast när skolan är slut ska jag inte göra något annat än att slänga
mig på bussen till Torekov och sedan bara gå i ide där över helgen. Soft.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar