torsdag 18 oktober 2012

Idag är en för jävla bra dag.


Okej, helt ärligt! Vad som än händer idag (och tro mig det har hänt grejer) så kan ingenting förstöra den här dagen och mitt otroliga humör. Jag sov hos Corinne i downtown inatt och vi hade en riktigt mysig tjejkväll med middag på IHOP (International house of pancakes, jag vet... inte nyttigt alls!). Vi ville testa en massa olika så det blev american pancakes, crepes och french toast med jordgubbar och grädda, kräng delux med andra ord. Men det var nice! Sen drog vi hem till Corinne och kollade Sex and the city, som jag sa, tjejkväll!

Minns inte om jag har berättat att jag är färdig med session A och att allt gick jättebra. Men idag började i alla fall Session B efter några dagars lov. Och vid halv tio var vi på plats i skolan för att hämta våra nya scheman. Och jag blev vääääldigt glad när jag fick mitt för de hade flyttat upp mig till högsta nivån, det vill säga bästa klassen. Här är det nämligen så att man måste göra ett test när man kommer hit och utifrån de resultaten blir man indelad i klasser. För session A var jag i högsta på det muntliga och nästhögsta i de andra ämnena. Men idag hade de flyttat upp mig på grund av mina resultat för Session A och detta innebär att jag är klar för mina nästa termin. Jag kommer inte behöva göra TOEFL-testet och det känns så jäkla skönt! Så nu är jag mer eller mindre garanterad en plats i businessklassen nästa år! YEEEEEY

1 kommentar:

  1. Så jävla bra Cajsa. Ringer senare idag (torsdah) PUSS & KRAM!!!

    SvaraRadera