lördag 27 oktober 2012

En vanlig skoldag


Heeej! Tjena! Läget?
Okej, jag vill börja med att be om ursäkt för att jag lämnat er med världens cliffhanger. Ledtråden som jag postade igårkväll och planen kring det gick år helvete igår. Förklaring kommer att komma när jag är redo för det. Troligtvis imorgon.
I alla fall.. Här kommer lite bilder från en vanlig dag i skolan. Det var i torsdags, började med att köra till skolan i världens motljus, obehagligt då det var omöjligt att se längre än två meter framför bilen! På torsdagar är det matmarknad på campus. Så vid ett mötte jag Petra för att äta lite lunch. Nog för att det ser ut som att maten hade varit nere i magen och vänt, men sanningen är att det var riktigt gott! Nudlar, kyckling och några gömda grönsaker med stark sås. Mumma. Sen gick vi förbi ett gäng som samlade in pengar för välgörenhet. Och för varje namn på jättebollen blev de sponsrade med 1 dollar, så vi signade så klart! Sen har två bilder som visar vad jag möts av varje dag när jag kommer hem. Solen i Pacific Beach slår nog det mesta. Ciao så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar