torsdag 15 november 2012

SF


Bilderna är bara ett axplock av alla de som togs och är random utvalda utan någon speciell anledning. Det kommer fler så småning om.

Nu har jag i två dagars tid försökt att sammanfatta mina fem dagar i San Francisco. Men det tycks vara omöjligt. Men jag hade så fantastisk roligt och inser att jag skulle behöva en hel dag för att berätta alla detaljer. Så den som väntar (eller loggar in på skype), vi kan ta det där istället.
Låt mig så länge saxa från Petras blogg:

"Dagarna gick helt galet fort och ni anar inte hur mycket saker vi hann med och vad vi har gjort. Jag kan iallafall nämna att jag aldrig har sett så mycket dvärgar, mat, islänningar, stora huvuden, cable cars, champagneflaskor, korta klänningar, glädje, amerikanska diners och gula mustanger på en och samma helg för att nämna några få saker."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar