torsdag 1 november 2012

Babbel

Sen familjen kom hit had jag haft fullt upp, framför allt att hänga med dem men det är också en del i skolan just nu. Jag har ju fått byta klass och visst att jag hade förväntat mig en skillnad men inte så här stor. Jag är positivt överraskad då jag äntligen känner att jag får lite utmaning och att lärarna kräver lite mer av än. Jag ser väldigt mycket fram emot min nästa termin här i San Diego då det blir business courses till 100 % och jag kan tänka mig att jag kommer att få plugga på bra mycket mer då än nu. Och jag ser som sagt mycket fram emot det.
Men, det jag skulle säga var att nu när det hade varit så mycket saker på gång hela tiden har jag inte tänkt på att blogga, kolla facebook eller mailen på ett par dagar. OCH, idag väntade 3 VÄLDIGT POSITIVA mail i inkorgen. Nog för att jag pratar lite gåtfullt nu, men jag kan inte riktigt säga vad det handlar om ännu men kan säga att jag är väldigt glad.
I skrivande stund sitter jag i bibloteket på skolan, familjen åkte till LA idag för att turista lite, och eftersom jag redan känner att jag har gjort det passade jag på att stanna kvar i skolan idag och plugga undan lite, då jag tänkte skippa skolan måndag och tisdag nästa vecka för att ta vara på det sista dagarna som familjen är här. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar